Sunday 18 November 2012

Ada apa dengan ♥ ??

Assalamuaalaikum . 


Ahaaaa ! entri aku hari ini pasal pendapat aku untuk satu perkataan yang jadi pujaan semo orang . Tiba-tiba ja aku terpikiq nak war war kan pasal benda ni.. hahahaa.  Xkira atok, nenek, abah, mak , kak long . semonya lahh pasti penah merasai benda ni . ampa pown mesti penahh kan? kalo x penah tu, ampa chcek balik hati ampa, check balik ! 


CINTA ! ada apa dengan cinta ?? setengah orang pikiq cinta tu penyatuan hati antara perempuan dan lelaki, setengah orang plak cakap cinta tu hanya satu perkataan, xdak maksud mendalam pown . hmm . sebab tu sekarang banyak sangat budak-budak kapel pastu putus, xkurang jugak ada yang wat fake relay kat fesbuk . perlu ka wat macam tu adek-adekku ?? yup ! mungkin aku xdak pengalaman cinta, tapi kehidupan sekeliling aku banyak menjadikan diri aku matang dan menilai apa tu cinta sebenarnya . 
Sebenarnya CINTA ni hanya satu perkataan atau satu cara untuk seseorang luahkan perasaan sayang . jadi kat sini aku nak habaq, perasaan SAYANG tu amat amat lahh penting dan perlu ada, sebelom kita nak cakap yang kita cintakan seseorang. bagi aku ayat keramat ' I Love You', "Saya Cinta Awak" tu semo x lah penting , tp perkataan SAYANG tu sebenarnya paling penting !!!


Banyak sangat skop cinta ni . Cinta kepada Allah, Cinta kepada Rasul, Cinta kepada mak dan ayah, adik-beradik . tapi banyak orang sekarang cinta kepada makwe/pakwe melebihi semo cinta2 yang kat atas tue. ya, kita manusia, xakan pernah lari dari wat kesilapan kann, tapi sikit demi sikit kita boleh improve diri kita untuk jadi lebih baikk . kan awokk awokk  semo . heeee :)


p/s : ohhh . tidak lupa . goodluck untuk semo budak-budak stpm hari ney,
especially untuk awokk tersayang (‐^▽^‐) 



Choose ur love
and love ur CHOICE

Aouchhhhhhhh 



No comments:

Post a Comment