Monday 17 December 2012

Buat terokk =)

hohohoho . ehhh.. Assalamuaalaikum,

hadoiiiiii.. lamakan aku xupdate blog ni.. ntah lerr, macam xdak benda ja nak share ngan ampa. alhamdulillah, masuk minggu dah 3minggu kelas, next week dah cuti mid term, wahhhhhhhh ! memang dari dalam lubuk hati aku ney, xsabaq gila-gila tahap gila nak balik umah ni. sedih tequk ! tapi sepanjang 3 minggu ni, belajar semo ok lagi. asiemen pown masih duk bermanja-manja lagi. HAHA. panjang pendek kata semo masih dalam kawalan lagi lahhh. 

seriuss, aku rindu gila kat umah, rindu mak ayah, rindu kak, abang-abang semo, rindu afiya, rindu anak menakan sepupu sepapat aku, rindu kawan aku yang sorang tu. Xtaw la, awat yang rasa pelik sangat tah, padahal baru 3minnggu ja pown . hahaha. ney wat tequkk namanya. -,-
okayy. dah dah ! tukaq crita plak, xlarat dah ehh nak sedih sorang2. HAHA.


tengok tengok, betapa gilanya kami. budak-budak ni memang pantang tengok kamera, macam nak telan oo mau boleh tengok kamera .HAHA :p
 depa la kawan, depa la anak . wekkkkkk..
ngan budak-budak ney la aku menghabiskan masa..
tapi aku memang budak2 lagi pown, xsampai 21taon lagi kann.. HAHA ..


depan cermin pown jadi keja.. ohsemm dak kami ?  memey laaa..! :P
haaaa,  budak ni pown tersanarai gak dalam carta kerinduan aku. HAHAA.
kawan dunia akhirat ney baq hang, InsyaAllah... 

P/S: oriteeeeee .
cukupp laaahhh, aku mengupdate sampai sini , ok.
nanti ada time banyak aku cerita lagi. dah maghrib laa...
heeee.. bubyeeeee..

Salam Rinduu 






No comments:

Post a Comment