Saturday 12 May 2012

Terima Kasih Allah :'))

Assalamuaalaikum. hyeee. lamanya xupdate story.. hehehe.. banyak keja arr * yaka, aku nii?? arhh..
last aku update masa 3/5 kan.. hmm, hari ney dah 9/5.. lama gak kan, tapi aku nii rasa malaihh nak taip.. bhahahaha.... okay, aku cer 1 by 1 ukeee ? heeee..


4/5: hari nii hari jumaat, so..xkeja laa,cutii.. duk umah jaa, xdak benda nak wat, boring tersangat la boring hari neyy. ampa taw pasai pa? xleh keluaq p mana2, fulus xmasuk lagi untuk bulan niii.. :'( 


5/5: today is Saturday :")
hari ney aku keja laa, tapi macam biasa, bukan ada keja pown nak wat..
hhahaha.. ok, enough !


6/5: hari ni semo budak batch '94 asyik duk cakap pasal upu, semo kalo tanya mesti akan ketaq.. bhahaha..
ampa taw pasai pa? sebab ecok dah confirm pukul 12 tengah hari dah bole check ..
aku ?? ampa jangan kata apa la.. aku sejuta kali ketaq taw dak, dah la aku ada darah gemuruh, FYI, this blood can make our body feel cool sangat-sangat *uittt speaking LONDON*. alaaa, xpa, sekali sekala kann kann.. ^^




7/5: assalam semo !, hari ni, hari yang di nantikan oleh semo budak-budak yang amik spm 2011, ..kan hari ney result dah kluaq.. aku duk kat tempat keja, pukul 12 tengah hari baru bole check..ampa taw dak, masa ni tangan aku sejukk gila baq hang.. ! ahahaha.. pashtu, syitah mesej, dya sruh aku check kat dya sama, aku kata sabo2, sat g bqu bole check.. heeeee.. pahtu, wani plak tepon... semo pakat kalut nak check.. lepas tu, siti plak mesej aku kata jangan check apa2 lagi kat dya.. ketaq lettew -,- elok tengah hari sikit, wani mai ofis.. pastu siti plak mai, sbb aku sruh dya mai . bole check sekali.. riuhh suara kami kami ofis hari nii... nasib baik abg nuat aku xmai ofis hari ni, kalo dak aku xtaw nak kata mcam mna, .. hehehehe.. yang paling xleh blah kan, ampa taw dak, waktu ni aku bukak facebook, tengok2 ada budak post result kat fb. kami pown kalut la, cari link nak check tu.. bhahaha.. pastu kami 3 orang pakat semo xmau check dulu.. lagipun syitah suruh aku check untuk dya, leha and sorang lagi kawan depa.. aku pown check yang depa dulu..  depa xdapat.. pastu aku kata dah depa pown xdapat, kita lagi la... hahahaha.. elok lama sikit, kami nak check untuk kami plak tengok2 xbole, sbb server down ! :'(( padan muka kami ! hahaha..pastu tunggu punya tunggu, bole.. aku check dulu, aku kata biaq arr, aku redha jaa..
aku pown dengan perasann berdebar-debar .dup.dap.dup.dap.. hahaha..

ampa rasa aku dapat dakkk ?hurmmm.. teng..teng..teng.
*click . tenggggggggggggggg





( aku dapat kat kampus Merbok, Kedah )




p/s: Alhamdulillah, aku xsangka langsung ampa taw dak, aku ingat xdapat, sbb ada dengaq depa kata kalo dah dapat matrik, nak dapat u ni peluang nya tipis la sikittt..
tapi aku bersyukur sangat2.. heeeeeeeee.. ^^
insyaAllah, aku pilih u. ampa semo doakan kejayaan  aku taw :')

No comments:

Post a Comment