Monday 28 May 2012

Kinder Bueno =)

budak-budak kecik ?? apa yang depa taw ? 
Assalamuaalaikum . halouuuuu ...
la ni kat langkawi kalo petang ja mesti dan pasti hujan . area lain xtaw la plak , yang aku taw area kelibang ni mesti hujan, dah 2 hari berturut-turut dah, kalo nak brenti pown, malam sat g baru la berenti. so, kalo ampa yang duk area dekat2 sini kalo rasa nak kluaq tu, kluaq pagi-pagi taw, ahakk:P

dah macam wartawan kaji cuaca dah aku ni . bhahaha :')
okayy2 . ermm, hujan kan nikmat awak , hargailah la yaya ~.^



aku p amik lesen tadi, time tu xhujan lagi... elok aku balik baru larr titsan hujan jatuh ke bumi. bhahaha :P
dengan tersengaja idea aku pown maii . ahakks ..
waktu ni duk dalam umah, tengok2 kilat bunyi kuat sangat tadi. Amin tutup telinga dya...
aku kata jangan tutup, nanty pekak . dya kata
'amin takut'  pastu aku kata 'xyah takut'.
aku pown tarik la tangan dari telinga dya tu, hahahaha . dya marahh .
pastu duk kata 'amin takut', aku tarik lagi . dya letak balik . sampai la mak aku marah .
bhahahahaha :D 

aku saja nak snap gmbaq budak2 ni, tengok2 cik fiya nampak aku amik gambaq amin,
dya pown terjerit2 nak jugak.. bhahahahahaa..
la ni cik fiya dah tembam. membesar bagai juaraaa :P



ni dya budak aminnn tuu, tengok dya tutup jugak telinga dia -,-



Omeyy dak cik fiya kitaaa :D
dia suka sungguh kalo orang amik gambaq.
pandai tengok kamera plak tu. 
semnjak nak dekat setahun ni, suara pown dah mngalah 'bun pecai'
kat umah akuu . bhahahahahaha :PP


p/s: sebanarnya, banyk yang depa taw, cuma kita ja xtaw apa yang depa taw.
sebab kita xpaham bahasa budak2 kan2.
banyak keistimewaa yang Allah bg  untk budak2 kecik ni.
for ex; kalo depa demam campak, depa xkan rasa sakit macam orang2 yang dewasa rasa.
untung sapa demam campak wktu kecik2 kan . hakhakhak :P
okay ! rindu waktu kecik2 dulu :'(

sayang budak-budak ni =)









No comments:

Post a Comment