Sunday 11 March 2012

dear diary =)

assalamuaalaikum..., gud morning peeps....hewhew....
so, hari ney 12/3/2011.. lg 10 hari..huhu.. dulu xmau wat countdown pasal ney, tapi
nanti jadi xbersedia la plak nk amik result.. walau macam mna pown nnty memang kena amik gak..
hati ney kena kuat & tabah.. erm, dah usaha n dh buat yang terbaik, sekarang ni hanya tawakal ja
pada Allah ^^..erm, nk story..hehehe... hari tue cakap tepon ngan dya.. alhamdulillah, dya dh berubah sangat..saya dengar suara dya pown lain..dengar dya gelak, dengar dya duk bercerita itu ini.....memang bole rasa yang dya hepy sekarang nii.... tapi still cakap macam machine gun.. cepat gilaa..haha..dah la loghat kelantan.. ingat orang paham semo kowt.. hahaha.. alhamdulillah, cahaya hidayah telah masuk sedikit demi sedikit dalam hati dya..... Tapi... apa yang saya takut sekarang, hati dya... saya takut hati dya xtetap.. .. memang dah jadi lumrah hidup, sesiapa yang insaf dan bertaubat, pasti akan sentiasa ada ujian untuknyaa..tu tandanya Allah sayang kat kita.. saya takut dya cepat give up....sebab dya ada cerita dya xsuka bila kita betol2 dah berubah, tiba2 ada orang lain cakap macam perli2 jaa .....tu yang akan membatutkan usaha seseorang itu untuk berubah kan....
tapi jauh di sudut hati, dya bukan seorang yang mudah berubah hati.. kalo dya kata dya nak,dya mesti dapat.. hahaha......
opppss! tapi jangan ada yang salah paham taw.. dya kawan baik  jaa,
semo masalah dya akan story kat saya....hehehe..


p/s: kawan yang baik ibarat mentari yang menyinar kann2 ^,^


No comments:

Post a Comment